psycho-1

Sunday, March 11, 2007

Vyučování jako proces

Dlouhodobý, řízený, organizovaný proces
Poznávací…(co vsšechno)+postoje.., složitost (omyly návraty
Žák snaží se vyhnout chybám..učitel ukazuje cestu..
Verifikace-ověřování v praxi…..cíle x výsledky
Komunikace., efektivita-rozdíl mezi cílem a výsl.
Vyučovací metody - Fce
1,informativni - -jak zpostredkovat informace
a, slovní-prejate b, názorné c,osobní ykušenost
2,formativni-rozvíjení pozn.proc. u žáku(synteza apod.
pochybovacnost,… udržení pozornosti..dodrzovat dialog
3,vychovna-zájem o učívo, opor k nepravdě
4, komunikativní-jak používat argumenty, hlas
volba metody
podle cíle hodiny, obsahu učiva, žáku
chyby-steroetyp, zbytecne mnoho metod

Labels: